Semester...

Jösses vad tiden går fort!
Tottes semester är över och min har just startat!!
Nu har jag och barnen fyra veckor framför oss då vi bara skall njuta och göra sånt som vi tycker om.
Det blir förhoppningsvis en vistelse någonstans tillsammans med våra vänner från Blekinge,det ser vi fram emot.
Något av våra projekt skall förhoppningsvis kunna avslutas men mest av allt så ska jag KOPPLA AV!!
Känner att det är verkligen något jag behöver.

Tänkte avslöja vad våra bilder som vi visade för ett par inlägg sedan föreställer.
Börjar uppe längst till vänster så var det en skridskoskena, Twix nos, skridskoskena igen (vissa i den här familjen älskar verkligen hockey!!), sedan var det en dobb från en fotbollssko och till sist foten på en av mina nya ljusstakar som jag köpte på Gotland. De är fortfarande inte inramade, men det kommer...

Min lillebror och Malin var hos oss en liten runda i eftermiddags för att fira våra två födelsedagsgrisar som fyllt år medan de varit på semester.
(Joel och Twix.)
Joel fick kalsonger, som han redan bär på sig efter kvällsduschen. (Favoriterna var ett par med elgitarrer på) 
Twix fick ny/nya matskålar, superfina visar bild senare.

image54
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0