Ännu en helg susade förbi...

Har varit hos svärföräldrarna i helgen.
Medan "grabbarna" tog en tur in till sportaffärer och elaffärer så begav
jag o svärmor oss till en ny butik med inredningsprylar som öppnats i Moheda.
Den var verkligen kul!
Massor med marimekko och annat vackert.
Det blev två underbara kulor, två tomtar och servetter. (kommer bild senare)
Vi var även en runda på Bror Perssons i Alvesta (möbelaffär).
Där tittade både jag o Totte på skåpet som jag bloggat om tidigare - det är helt fel färg på det...
MEN, jag beställde det i dag ändå!!
Jag har alltså betställt ett nytt skåp som jag ska måla om, fniss...
Ja, ja jag älskar ju att måla och jag älskar verkligen detta skåpet förutom färgen!
Ska visa bilder före o efter när det kommit.

Ha det bäst så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Moahahahaha! Du e galen..köper ett så dyrt skåp osså ska du måla om det...hihi. Men men bra blir det nog allt:) Det brukar det bli. Kram!

2007-11-14 @ 15:50:42
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0