Aj aj aj...

Har varit ledig idag och tillbringat dagen i tvättstugan och i trädgården.
Har klippt buskar, rosor och buxbom så det värker i tumgreppet...
Aj!!!
Nu är det dax för att ta kväll och koppla av.
Det blir en dusch och fåtöljen (menar sängen) med nästa "superbok" av Stieg Larsson,
"Flickan som lekte med elden".

image207

Har även bokat in mig på en föreläsning med Mia Törnblom.
Har läst mycket om den här kvinnan och ser fram mot att få lyssna på henne!
Någon som lyssnat på henne???

I morgon bitti ska jag få STORA nålen i armen...
Det är min tionde gång jag lämnar blod och det är något jag är stolt över!!!
Det tycker jag alla som kan och vågar ska göra, (även du min fega make).

God natt på er alla!!!
Kram
Petra

Kommentarer
Postat av: Malin

När och var har Mia Törnblom föreläsning? Kram

2008-04-08 @ 20:15:36
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Malin

Jag vet inte. Jag har läst halva hennes första bok...hmm...När är sista anmälningsdag? Hampe har ringt dig angående pengarna va? Han ska ge dig de för IKEA också. Så du inte tror att vi glömt det:P Vad tycker du om stugan nu då? Kram

2008-04-09 @ 11:16:06
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0