Helg igen...

Underbart!!!
Ledig fredag, lördag och söndag...
Kan inte bli skönare! Jag som har en lista lång som...
Först är det ju de gamla vanliga sysslorna som måste göras när man är ledig,
städa, tvätta, handla bla, bla, bla...
Sen kommer allt det roliga jag ska försöka göra i helgen så som:

Vi ska försöka bestämma och beställa allt materialet till lilla toan.
Visar mer sen...

Vi ska åka till Folkes Bygg som är en byggvårdsbutik och se om vi kan
hitta en dubbelaltandörr som kan passa vårt spettekaksbageri.

Jag ska lägga kantstenarna som vi har varit och hämtat...

Olja pallkragarna som jag ska odla i...

Hoppas att jag hinner med något i alla fall...
Brukar ju vara så att jag lägger upp världens lista och sen hinner jag inte med hälften...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0