Kort vecka...

Oj, den här veckan har varit väldigt kort... nu är det ju lördag igen.
Har haft en härlig vecka på jobbet som gått så fort att jag inte kunnat hålla reda på vilken dag det är...
Varorna från alla mässor bara vräker in och det är som julafton varje dag, fniss... jag älskar ju att öppna "paket"!
Har byggt upp en presentavdelning som snart är fylld till bredden.

Just nu sitter jag i matrummet eftersom tv-rummet är uppbokat av grabbarna inkl. kompis.
De tittar på film med största skålarna med chips o godis och jag märker att jag har ärenden dit hela tiden för att kolla om de behöver ngt mer eller om filmen är bra... (i själva verket är det godiset jag är ute efter...)
Jag hyrde en film till mig själv oxå då gubben jobbar ikväll.

image202

Hyrde Irene Huss, "Den krossade Tanghästen", hoppas att den är bra!
Jag älskar ju filmer som Beck och Wallander och tänkte att den här kan vara ngt liknanade.

Önskar er alla där ute en TREVLIG HELG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0