Sista veckan har jag shoppat...

Jag har INTE shoppat på länge, så nu i veckan slog jag till ordentligt!!!
Jag har handlat lite till vårt projekt "spettekaksbageri" bla. följande:

image222

Detta ska hänga på väggen med något fint ståendes på hyllan.

image223

De här ska jag ha på bordet tillsammans med ett likadant blomfat.

Sen har jag köpt en regnvattensamlare som ska sitta på uthusväggen 
bredvid mina pallkragar med plantering (som fortfarande inte ens är oljade)...

image224

En skylt som ska dekorera köksväggen, låt den tala för sig själv...

image225

Ljusstakar som just nu står i köksfönstret.

image226

Och till sist ett brickbord som jag ska ha brevid "min" fåtölj.
Jag har hittat ett litet som är ihopfällbart.
Superpraktiskt!!
Nu behöver jag inte resa mig för att nå kaffet / vinet när jag sitter o läser.
Jag har ingen bild på det och det är för mörkt nu för att ta en...
Men jag visar en annan gång!

Trevlig lördag önskar jag ALLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0