Ska jag eller ska jag inte...

Jag är verkligen i valet o kvalet...
Lilltoan är nästan färdig fattas endast någon list och lite till...
Och nu har jag hittat en toaborste och pedalhink på nätet.
Jag har tittat på dessa i flera år.
(sen vi var i Danmark med våra vänner Ulle o Dogge)

Serien heter Vipp och ser ut så här:



Det är bara det att de är ganska dyra...
Men det är svårt att hitta något annat när man fastnat för något.

Vad hade ni gjort??

Det finns även handdukar i serien.
Jag gillar hankarna!




Nej, får fundera i dag me´sen får jag nog "klicka" hem det.
Vill ju ha det till min födelsedag...
Tänkte att det kunde bli min födelsedagspresent, hi, hi...

Men, just det...
Jag ville ju ha ett sånt här med:


Alla bilderna är lånade från designonline där jag även ev. tänker
beställa de små tingen...

Ja, ja man fyller ju bara år en gång om året...
Eller???

Kan ju annars säga att det blir en försenad julklapp till mannen
då han inte fick så mycket då.
Hade ju bestämt att vi inte skulle köpa något till varandra!!
Men det gällde nog bara mig...

Kommentarer
Postat av: Carola

Jag har ett tips till dej:)bli Tupperware försäljare och få den där hinken:)undrar du över något hör av dej till mej så förklarar jag gärna:)Ha den bra dag Gillar din blogg föresten:)KRAM

2009-01-05 @ 20:14:35
URL: http://carolasvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0