Det blev en...

Nikon D40X!
Vi åkte in till stan i går innan festligheterna för att känna på olika kameror.
Då visade det sig att de hade mellandagsrea på Nikon D40X och det fanns
en enda kvar och vips så var den min!!!
Har suttit hela dagen idag med kamera och nätet för att försöka lära mig...
Sååå...KUL!!
Jag tog bilder hela kvällen i går 400st!!!
Men jag kan ju säga att det syns verkligen att det inte var något proffs som fotade igår...
Kan ju bero på intag av vin, champagne, Baileys m.m.
Trevlig var det i varje fall Wii och singstar gick varmt (känns i halsen idag).
Nu är det dax för sängen blev sent (eller tidigt) i går och jag ska jobba imorgon.
Ha det bäst alla där ute!

image130

Kommentarer
Postat av: Malin

Söte lille Twixen!:)

2008-01-01 @ 23:53:54
Postat av: Josephine

Tack för kommentaren i bloggen =) Vad avis jag är på er som skaffat en systemkamera! Satt o lekte med kompisens på Nyår, vill också ha en! Min lilla pocketcam kan inte riktigt mäta sig med en sån... ;) God fortsättning!

2008-01-02 @ 13:42:42
URL: http://josephineandersson.blogg.se
Postat av: Lilla jag

Grattis till nya kameran! Visst är det kul :)

2008-01-02 @ 22:49:31
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0