Formex...

image160

Igår for jag o en jobbarkompis till Stockholm för att tillbringa en dag på Formex mässan. Tyvärr får man inte fotografera inne på mässan så några härliga bilder kan jag inte dela med mig. Tre hallar fyllda med inredning-, trädgårdprylar, textil och massor av annat! Skulle hur enkelt som helst kunna stannat där ett par dagar till... Köpte en del nytt men plockade mest på mig MASSOR av broschyrer (ryggsäcken vägde bly på vägen hem). 

I kväll ska vi inviga köket som jag skrivit om tidigare (som jag hjälp till med att rita och välja material till)
Ska försöka ta lite bilder så jag kan visa här hur det blev...
Nu måste jag gå och fixa till mig så att de andra slipper se mig i joggingbyxor och underställströja i kväll...

Fortsatt trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0