Phu...

äntligen läggdax!!!
Sov knappt en blund förra natten, sista gången jag tittade på
klockan var hon 05.00.
Tror det är julstressen som satt sina spår (magkatarr).
Har jobbat hela dagen, kom hem vid 19 och nu har jag krypt
ner under täcket med min lilla laptop.
Brevid mig sitter min "trygghet" Erik!
Han är inte lika blå och inte lika mjuk som förr men jag tycker
fortfarande att han är "fin".
Min man däremot tror att han bär på loppor eller nå´t.

image131

Jag brukar berätta för pojkarna om när (pappa) morfar tapetserade och jag skulle
visa Erik hur tapetklistret såg ut.
Han satt så fint på kanten av spannen men...
vips så var han borta och jag skrek!!!
- ERIK!!!
Morfar kom utrusande och fick fiska upp honom från botten av spannen.
Efter det blev Erik aldrig sig själv!
Han är fortfarande stenhård inuti och "pälsen" har inte samma "lyster"...fniss...
Men glöm att någon skulle försöka byta bort honom, det fick de veta när de försökte!
Då skrek jag ännu högre!
- ERIK!!!

image132

Nog för att jag låter honom sitta på sänggaveln lite för att kivas med med Totte...
Men säg inget till honom...
Han tycker att Erik gör att det ser skräpigt ut i vårt nyrenoverade sovrum, fnys...

image133


Kommentarer
Postat av: ulle

Han är ju rätt skabby chic el va de shabby chic, ja alla har vi våra konstigheter?
Tack för senast, föresten det måste vara 35års kris el?

2008-01-03 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0