Tuff vecka...

Nu är det länge sen igen..

Fredagen var superkul med underbar mat, rolig underhållning (Stand up) och goda vänner.
Tack A och A!

Lördags morgon for jag till Helsingborg med två jobbarkompisar.
Vi gick runt och tittade i affärer, PROVADE kläder och insåg att bikiniformen INTE var nådd...
Åt god mat och fortsatte över till Helsingör och satte oss på torget för att ta en öl och titta på folk.
Solen sken och vi med den!!!
Tack H, M och Å!

Söndagen gick åt till fotbollsmatch (stora grabben) och ett av de projekt som jag inte orkade i fredags...
Jag och mannen vårstädade källaren.
Blev verkligen fint och fräscht!

I måndags hade vi REA start på jobbet och jag jobbade 08.00-19.30.. inte mycket mer gjort den dagen.

I tisdags jobbade jag hela dagen och på kvällen var det dax för Stand up igen. Trevligt, trevligt...

I går var jag först i Karlskrona på möte och fortsatte sedan ner till Bromölla för en föreläsning.
("Hur hanterar du besvärliga personer")
(06.45-22.45) Inte mycket mer gjort den dagen heller...


I morse när vi vaknade var båda killarna AS förkylda!
 Mannen fick stanna hemma och jag for till jobbet.
Framåt eftermiddagen känner jag hur halsen börjar svullna och näsan täpper till.
Nu sitter jag här vid matbordet, Förkyld och försöker kurera mig med Jägermeister, hm.. känns helt ok.
Är ledig i morgon och har INTE planerat ett enda dugg mer än att vila och gå en underbart LÅNG runda
med "MLB".

image266
De här underbara Pionerna köpte jag på torget i Helsingör.


Kommentarer
Postat av: Proforma

Åh, så vackra. Krya på dig.

2008-05-29 @ 23:37:48
URL: http://proforma.blogg.se
Postat av: Malin

Usch då! Inget kul...du får krya på dig och hälsa "MLB" *säger det med pipig röst*:P Kram

2008-05-30 @ 02:37:23
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Agneta

Du har väl sett mig mesig och tafatt så det räcker, men det jag vill att du skall tro är att jag var tuff som barn.
Det andra du skrev förstod jag inte, att det skulle "stanna där även om de inte skriver ut de riktiga namnen"????????

2008-06-02 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0