Helg igen...

Himmel, vad tiden går.
Nu var denna veckan också slut...
Har haft hur mycket som helst på jobbet denna veckan.
Jag älskar verkligen mitt jobb!!!
Allt går i vågor men just nu kan jag inte tänka mig något bättre.
Jag mår som bäst när det är som mest att göra!

I helgen kommer kopisar från Svedala ehh... upp, eller till höger...
Det var hur länge sen sist som helst så det blir nog ruggit mycket snack.
Jag och Camilla kan ju planera vår årliga spa.
Vi gör den varje år!
En resa till ULLARED med övernattning på motellet och en bag in box.
Vi handlar, handlar och handlar så att vi knappt kan bära allt.
Sen går vi in på vårt rum och tittar på allt vi handlat, mäter och skrattar.
Sen sätter vi oss ner och dricker vin, slår in julklappar och "skriver" julklappsrim
(som inte går att använda).
Dagen efter lämnar vi tillbaka alla felköp och sedan handlar vi igen, HUR KUL SOM HELST!!!
Ja, i vilket fall som helst ni är hjärtligt välkomna i morgon familjen K/M!

I kväll skulle vi planera inköp och vad vi ska äta i helgen, (har inte blivit än...)
Jag tror att om vi träffats 20 gånger så har det varit Tacos 15, eller...
Totte tycker att det är synd att gå ifrån traditionen.
Vi får väl se...

Nu önskar jag alla en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Mr Nilsson

Taco! Taco!Taco! olè, Olè, Olè!!!!

2008-10-24 @ 20:03:25
Postat av: Proforma

Trevlig helg själv! Tacos är jättegott, det åt vi nu i veckan!

2008-10-24 @ 22:25:10
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Petra

Det låter som en superrolig tripp ni brukar göra.



Taco är ju aldrig fel, det går ju faktiskt att variera den ganska mycket oxå.



trevlig helg.

2008-10-24 @ 22:29:53
URL: http://godisfrun.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja vi har verkligen superkul.

Håller med Totte. Varför gå ifrån traditionen. Taco är super gott.

Kram

Ses imorrn

2008-10-24 @ 22:32:22
Postat av: Lizze

Det blev ingen hjälp o inga plantor. Fidde masjuk igår så det var inte nån som vågade sig hit förutom Yvonne o Knut, men dem kom på gevaliabesök - lite oväntat. Får se om ja o Fidde kan få ner de sista i morgon, ska nog gå bra.

Vaknat ur dimman nu?? Ni mäste haft o göra eftersom inte hunden ville stanna!! Hahaha!!

Kram!!!



2008-10-27 @ 15:47:46
URL: http://lindborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0