Höst...

Och helg.
Ja, ja helg o helg.
Själv jobbar jag hela helgen men för er andra som är lediga är det ju det.
Igår morse var jag ute och gick med Twix, solen lyste och alla höstens färger
gnistrade!



Hösten är bra härlig! (när det är fint väder!!)
I dag har den varit mindre härlig...

I kväll har jag fixat lite på toan (snart...är den klar).
Sista finjusteringen kvar med lister lite här o var, el m.m.
Sen ska ni få se det färdiga resultatet!

Vi har även varit iväg och köpt material till stora hallen:
Vi la klinkers där samtidigt som vi hade kakelmannen här för att
fixa toan.
Så snart kan jag släppa in folk det hållet utan att skämmas!
Inget fel på trasmattor men när man lagt en hel massa i olika storlekar
och färger, huller om buller för att dölja golvet så är det inte längre så snyggt!

Ha en fortsatt Trevlig Helg!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vilken fin bild på stilige lille gossen:) Kram

2008-10-20 @ 10:53:48
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0