En kanon helg...

Nu är det söndag igen!
Helgen har gått fort men varit innehållsrik!

I fredags åkte jag o den stora sonen in till stan, jag skulle fixa mig i håret.
Jag ljusfärgade det ännu mer än förra gången och blev helnöjd!
Nya skolväskor inhandlades också innan vi begav oss hem igen.

I lördags var det dax för släktträff i Ljungby.
Det var Tottes faster som höll i den i år.
Supergod smörgåstårta, ostkaka och blåbärsmuffins bjöds det på.

Tottes faster och hennes man är helt otroliga på att odla.
De har en trädgård som innehåller det mesta!
I deras uterum växer det vindruvor och jag tror aldrig att jag sett
så mycket vindruvor på ett o samma ställe...


Det är verkligen roligt att träffa alla!
Vi ses ju bara en gång om året och det är otroligt kul att se hur barnen växt och
ändrat sig sen förra året.

Tack Eivor o Rolf för en mycket trevlig träff!

Från släktträffen åkte jag efter att varit hemma och bytt om, in till stan för att möta upp ett gäng som haft möhippa hela dagen lång...

Den blivande bruden är underbar tjej som jag umgicks väldigt intensivt med i många år.
Vi jobbade natt ihop, spelade fotboll, hade hästar, och skötte kiosken på idrottsplatsen tillsammans.
D.v.s. att vi var ihop både dag o natt!
Hon flyttade och av någon anledning så kom vi ifrån varandra.
Det var SÅ kul att få krama om henne och önska henne lycka till.
Hon är precis lika glad och lättsam som för ? 7 år ? sen!

Jag kom inte i säng förrän kl.04 i morse och blev sedan väckt
av att min goe far stod och borrade hål i ytterväggen.
Han o Totte har äntligen satt in den fula ventilen i matrummet som sotarn tvingat oss till...
Pappa hjälpte oss även med att få ström till dimmern på ovanvåningen så nu kan jag koppla in killarnas nya lampor. (ska visa er när allt är klart där uppe)
Taket är färdigmålat och det blev såå... fint!

Nu ska jag förbereda inför morgondagens arbetsdag och kanske ta en stärkande promenad med min lille hund.

Ha en fortsatt bra söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ju tänkt börja blogga igen, men datorn la av och nu får jag inte rätt på den nya så jag kan lägga in bilder.

Noel har säkert också fullt upp litet tag framöver, han börjar ju skolan i morgon och fotbollen startar igen på måndagar. Men vi kan vääl titta på det. Han e så himla glad för dig o grabbarna, pratar jätte ofta om det!!

Kram!!

2009-08-17 @ 19:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0