Phu...

Nu är jag hemma från Stockholm (Formex) och en lååång jobbehelg!
Har inte hunnit blogga då jag har haft min kollega boende här hemma under helgen. (Hon har hjälpt till med flytten.) 
Mycket jobb men ändå massor av skratt! Tack Magda!

Butiken börjar ta form och det börjar likna en butik INTE arbetsplats.

Har haft en helt underbar vistelse i Stockholm tillsammans med mina kolleger!
Tack M o T!

Nyfunna leverantörer och vissa som jag bara uppdaterat sortimentet hos.
LÄNGTAR tills varorna skall packars upp!

Visar här bilder på höstens underbara blommor, en säng till Twix (önsketänkande), och en helt underbar vägg dekoration som jag är sååå sugen på att köpa själv!




Färgerna som gäller i höst/vinter är helt klart (om man tittar på Formex) Plommonlila och Rost. Det kommer mycket rostiga detaljer.
Men hemma hos mig fortsätter det att vara VITT!!!

Många trötta kramar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu är vi också hemma från storstaden:) Trötta som bara den. Ja den sängen skulle gärna få flytta hem till mopparna också:P Såååå fin! Nu får du snart lägga ut bilder från butiken tycker jag:) Kollade du på huset? Vad tyckte du? Kram kram

2009-08-30 @ 21:42:35
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0