Så har vi det...

När jag nu visat början på den nya butiken tänkte jag att jag måste ju visa hur den ga. ser ut...

Det är inte direkt några vackra bilder men det är verkligheten hos oss!

1. Vi har fått flytta in en del av lagret in i butiken, bakom kassan.

2. Här var vårt fd. personalrum och toalett. Nu är väggar och allt rivet.

3. Vårt nya "personalrum"!

4. Vår nya "matplats"!


Men om man aldrig har det dåligt,
så känner man ingen glädje när man har det bra?!
Det är ju "bara" ca. 2,5 vecka kvar tills vi har flyttat helt!

Underbart roligt att få vara med om detta!
Tänk att få vara med och bygga upp något helt nytt!
Det är helt ok att vi har det som ett slagfält nu när man vet att det kommer att bli såå.. bra sen!

Nej nu ska jag sticka in till röran och fortsätta!
Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Lizze

Det kommer bli super bra om bara du håller i arbetet!!

Ser att du slitit dig från hotellrummet, inte illa. Kämpa på där borta.

Förresten så tjatar Noel hela tiden. Han vill komma till igen .. han undrar varje dag om inte du är ledig!!

Kram

2009-08-15 @ 16:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0