Vilken dag...

Vaknade och tittade ut...suck vilket väder.
Helt underbart.
Började dagen med en lång runda med mannen och hunden.

Sen har vi handlat present till min mormor som har kalas i morgon.
Även handlat mat, tvättat några maskiner tvätt, lagat mat och sovit middag.

Ikväll är den store grabben på filmkväll hos en kompis och vi andra tre ska
nog inta soffan och titta på burken (tv).

Jag har köpt två nya lampor till köksfönsterna men jag kan inte riktigt
bestämma vilka fönster jag ska hänga dem i...
Tanken var att jag skulle ha dem i de fönsterna som jag brukar ha julstjänorna i.
Men nu är jag tveksam till om det inte vore snyggare att ha dem i de två fönsterna
som vetter ut mot samma håll (på vänster sida)...
Vad tycker ni???


De här bilderna har jag snott på min svägerskas blogg (förlåt) då jag inte
hittade någon egen bild...

Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

Roligt att se att du vaknat till liv igen! Jobbigt att vara fru, mamma och dessutom yrkesarbetande. Btw - en utmaning till dig hos mig... :-)

2009-02-14 @ 20:18:34
URL: http://ekelundskan.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tjohej! Örat är sådär, men proverna visar verkligen ingenting (tyvärr!) hahaha, middagen var underbar, din tjuv-kikare =) Vad gör du imorgon? Lust att komma över och kolla kök och kanske ta en lång promenad på Hässleholms-gården? Kram!

2009-02-15 @ 00:48:06
URL: http://fannyochmarcus.blogspot.com/
Postat av: Ulle

Köp en lampa till

kram

2009-02-15 @ 00:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0