Har ni läst den...

Om inte, måste ni bara göra det!!!
Den är helt klart den mest gripande bok  jag läst
på mycket länge!



Den heter Flyga Drake och är skriven av Khaled Hosseini.
Samma författare som till Tusen strålande solar som också
var mycket bra.

Jag och mannen har precis kommit in efter en timmes promenad
med hunden.
Bitande kallt ute och helt underbart nu efteråt att komma in och
sätta sig vid brasan.

Nyårsafton var lika bra som vanligt!
Tack Ulle o Dogge!!!
Go mad o goa vänner!!!
Det blev precis som vi trodde, bra efter allt "strul" från min sida...

Nu väntar dusch och sedan ska jag nog klicka hem en o annan
beställning på designonline... hi, hi, hi...

Trevlig fortsättning...

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Jag har bara sett filmen. Och den var verkligen bra. Som du säger, mycket gripande!

2009-01-02 @ 00:29:06
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Totte

Snart hamnar den på min sida i sängen.

2009-01-02 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0