Kalla mig lyxhustru...

Men vad ska jag då kalla min man???
Han har blivit helt galen!

Jag önskade mig ett Wii Fit.
Vad köpte han??
Jo, ett PS2 Guitar Hero!

Sen dess har jag inte sett röken av honom!
Han kopplar och flyttar runt alla tekniska prylar vi har och som
han köper nytt!
Nu har vår TV som vi hade i vårt sovrum hamnat i den lille sonens rum.
Tillsammans med det "gamla" PS2:et (fungerade bara till vissa spel tydligen).

Allt för att han ska få ha den stora Tv´n där uppe för sig själv med det nya PS2
och gitarren...eller??
Sen har han kopplat in de stora högtalarna till Guitar Hero´t och står där
uppe som en gitarrGUD... spelar så det mullrar i väggarna...

Nej, jag ska inte bara klaga för jag tycker ju inte om teknikprylar!
(De är FULA!)
Så för min del gör det absolut ingenting att tv´n försvann ut ur vårt rum.

Då fick jag ju genast en anledning till att pynta till det lite...he, he, he...



Så mycket mer mysigt med ljus än en TV apparat!
Eller, vad tycker ni???

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Tekniska prylar är ju verkligen fula, men de är också bra att ha!

2009-01-10 @ 20:38:03
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: joly

Måste tyvärr säga att jag förstår din man. Är själv en gitarrgud (älskar mitt GH), som glömmer tid å rum när gitarren kommer fram. ;D Sen tycker jag förstås att du borde få ett Wii Fit. Det är oxå riktigt roligt. :)

2009-01-10 @ 23:59:23
URL: http://joly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0