Nu har jag gjort det...

Skulle skicka beställningen på min "önskelista" igår.
Men varken kortet eller internetbanken fungerade, snopet...
(undra om mannen låg bakom?)

Så jag gjorde det idag istället, tjoho!!!
Hoppas att sakerna hinner komma till min födelsedag!

Jag la även till en sån här:



(Tvålkopp.)
Tror den blir sjukt bra till all annan betong på vår lilla toa.
Den är gjord av samma konstnärinna som gjort mina älsklings
ljusstakar jag köpte på Gotland.


Tove Adman.

Mannen har i isen på bakrutan på min bil skrapat in LYX hustru,
vad menar han med det, tro???
På sin egen bil har han skrapat in BLÅST... he, he jag fattar ingenting...

Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: ellegatan

men VIPP tvålautomat då? å de han skrev på bilarna, ah fattar nada.

tack för en trevlig nyårs "helg"

k ulle

2009-01-02 @ 23:49:31
Postat av: Proforma

Skrattar gott åt mannen! Män alltså... DE fattar inte alls vad det handlar om... hehe!

2009-01-03 @ 00:34:46
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Tvålkoppen är fin! Köp! Födelsedagspengen finns på kontot!!

2009-01-03 @ 19:36:13
Postat av: Fanny

Hejsan! Bilder kommer, jag lovar! Du, vi måste ut och gå någon dag. Synd att jag inte kunde häromdagen, men vi kanske kan ta det till helgen, eller du jobbar? Ha det gott! Kram

2009-01-05 @ 09:53:31
URL: http://fannyochmarcus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0