Oj, oj, oj...

Vad mycket fint man hittar på mässan som man själv skulle vilja ha...
Jag hittade ett nytt soffbord... jo, jag vet det är INTE länge sedan jag
köpte det vi har nu...men....KOLLA IN DETTA!!!


Spelar ingen roll om det är runt eller fyrkantigt...
Nyckelbrädan skulle inte heller skämma ut vår hall...och zinkbokstäverna
skulle jag kunna ha var som helst...
För att inte prata om Ranunkelbuketter som fanns i denna rosa, ljusrosa eller vitt...
Skulle passa med vilken färg som och var som i mitt hem...suck!

NU VILL JAG HA VÅR!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka fina bilder!Jag förstår att du blev sugen!Men ni har det ju så finthemma hos er!!!!

2009-01-19 @ 19:11:31
Postat av: Skönt Hemma

Jag förstår dig, så mycket fina saker.



Trevlig kväll!

2009-01-19 @ 20:34:38
URL: http://skonthemma.blogg.se/
Postat av: J

Vartifrån är grejerna? Vilken leverantör alltså? Älskade det runda soffbordet!!

2009-01-21 @ 11:46:40
Postat av: Fanny

Förlåååååt !! Då har du verkligen en anledning att kika upp till oss i dagarna, så du får se köket och mattan LIVE =) Kan bara hålla med dig, kommer bli snyggt som fasen med vita dörrar, mohahahahaha!! Kram!

2009-01-21 @ 19:32:58
URL: http://fannyochmarcus.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Svar till J: Soffborden kommer från Bruka Design.

Nyckelplatta och zinkbokstäver från IB laursen och blommorna från Mr Plant.

Mvh

Petra

2009-01-21 @ 20:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0