Måndag igen...

Helgen har varit underbar!

På fredagen åkte jag och den stora sonen in till stan för att shoppa.
Mannen och lillebror var på fotbollsdag med sitt lag.
Vi strosade runt och handlade lite kläder o skor till honom.
Mysigt!

På kvällen var vi hembjudna till några vänner och vi startade kvällen
med ett boxpass.
Jag o frun i huset höll i passet och våra män fick kämpa!

Efter det fick vi grillat och bada vedeldad tunna, 42 grader!!!



Tack säger vi till Jönssons för en underbar kväll!

På lördagen jobbade jag och på kvällen var vi bjudna hem till andra vänner.
Vi åt gott och satt o myste.
Tack säger vi även till Nilssons för en lika trevlig kväll som vanligt!

I går söndag startade dagen med att fira mannen med bricka på sängen
och paket.
Sen drog jag o fru Jönsson ut på en rask promenad som vi sedan följde upp
med ett boxpass ute på gräsmattan...

Var lagom mör när gästerna kom och skulle fira mannen.

Men som sagt en underbar helg som följs av en underbar vecka.
Hoppas på att kunna fortsätta med mitt "lilla" projekt som jag startat upp!
(taket på ovanvåningen)

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0