Många sidor har det blivit...

Jag har blivit en riktig bokmal!
I vår / sommar har jag läst som bara den...

En av mina favoriter är Mari Jungstedt.
Har läst:

     

Nu längtar jag tills jag läst ut de andra böckerna som jag köpt så jag kan beställa hennes nya!

Jag har även läst två böcker av Mons Kallentoft.

 

De var helt ok att läsa.
Dock lite för mycket tjat om kyla i den första och värme i den andra.
Tog även lite tid innan jag kom in i hans sätt att skriva.

Har även hunnit sluka Camilla Läckbergs Tyskungen och Sjöjungfrun.
Som var HUR spännande som helst!

 

Jag har verkligen lärt mig att njuta av en bok.

Det är en sån härlig känsla att "sjunka" in i bokens händelse och släppa allt runt omkring!
= Avkoppling!

Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ett tips är Ray Kluun's bok "En sorts kärlek". Handlar om en kvinna som får cancer och hennes otrogne make.. En hemsk berättelse baserad på en verklig historia.

2009-07-27 @ 16:21:09
URL: http://metrobloggen.se/SandraAsp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0