Sliten...



Mannen har semester medans jag jobbar o sliter...

I dag fick jag dock gå hem lite tidigare pga att tandläkaren ringde och hade
fått ett återbud.
(Jag ringde dem i går o försökte få tid då jag haft tandvärk i 6 veckor)
INTE så kul...
Jag hade fått en inflammation i nerverna i en tand så det var bara att rotfylla.
Här sitter jag nu bedövad i halva ansiktet och tycker synd om mig själv!

Men, men livet går vidare!

I morgon är det dax att fortsätta med planering av flytten av vår butik.
Då ska vi beställa upp nyheter och kolla över sortimentet.
Det ska bli otroligt kul att få nya lokaler!
Det blir både större butik och lageryta.
Om allt går enligt planerna så ska vi vara på plats måndag v.36 (håller tummarna).

Nu luktar det grill utifrån, ska se om det finns något att (försöka) tugga på...

Ha det bäst!

OCH GRATTIS önskar jag min bror och hans Malin på deras 4 års dag i dag!



Puzz o kram till er båda!!


Kommentarer
Postat av: Therese o Nellie

TACK Petra :] Det värmer.

Kul att du bloggar igen, man fastnar lätt hihi. Slit inte ut dej på jobbet nu, kommer och hälsar på när flytten är klar. kram

2009-07-14 @ 22:54:26
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Åhh man tackar:) Hampe ser ju inte överlycklig ut på bilden direkt:)



Jisses så skönt det ser ut i den där hängmattan. Semesterfirare! LYX!



Ha det så bra! Kramar Malin

2009-07-15 @ 16:05:58
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0