Söndag...

I går kväll kom vi hem från Småland.
Vi har varit där och firat svärfar som fyllde 65 år i fredags.
Tack Rolf och Helena för ett trevligt kalas med underbar mat (som vanligt)!

Jag tog mig direkt upp på stege igen.
Nu är hela taket färdig grundat!
Phu, det var jobbigare än jag trott.
Men, nu är det ju "bara" den vanliga färgen kvar...

Ganska stor förändring!


FÖRE!


EFTER!

I eftermiddag / kväll ska vi iväg och fira min mormor och morfar som firar
60 årig bröllopsdag!
Vi ska ut o äta på Grekisk restaurang.
Och i morgon är det jobb igen...

Ja, just det på väg upp till Småland körde vi inom IKEA.
Pojkarna köpte kuddfodral till sin soffa.


Och jag köpte glas och massor med ljus!
Det ska bli superkul att fixa till rummet nu när taket blivit vitt!
Ska fota och visa när allt är klart!

Ha en fortsatt underbar söndag!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Det kommer bli så nedrans fint när det är klart där uppe !! Ha det så bra, kramar!

2009-07-27 @ 19:15:29
URL: http://fannyochmarcus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0