Snörvel...

I dag är det måndag och jag ligger nerbäddad i sängen.
Här har jag legat sen i går middag.

I lördags var jag i Malmö tillsammans med mina arbetskamrater.
Vi var först ute och åt, drog sedan vidare till Slagthuset för att skratta åt Uggla Revy.


Bild lånad från www.ugglasrevy.se

Mycket trevligt!

På vägen ner till Malmö satt vi i bilen och pratade om att vaccinera sig eller inte (svininfluensa).
Jag var kaxig och tyckte att jag är aldrig sjuk så jag klarar mig säkert utan...
He, he, he... ja, ja. En förkylning har ingen dött av!

När jag kom hem från Malmö så fick jag PAKET (jag ÄLSKAR paket)!
Inte för att jag var sjuk, utan för att mannen och barnen varit hos svärföräldrarna och därifrån fått med sig det.
Orkade inte titta så mycket på den igår men idag har jag njutit och packat om...

Den här fick jag av mina svärföräldrar:


TACK snälla! Det var precis den jag (Evelina) tittat på.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi skall upp tors-fre och hotellet heter Connect hotell. Det var faktiskt billigt. 995 kr för ett dubbelrum. Tyckte det såg fint ut till en bra peng:) Bättre kan det ju inte bli...hehe. Kram kram och krya på dig...nu åter till bokföring...suck

2009-11-16 @ 18:48:59
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Den här väskan har allt! Den är fin och praktisk, väger ingenting och passar dessutom till alla tillfällen! Jag fick min i våras och har använt den mycket, men den ser fortfarande helt ny ut! Jag är helnöjd! Hoppas att du blir det också!!! Kram!

2009-11-18 @ 18:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0