Ledig...

Idag är det fredag och jag är ledig.
Har inte bokat in nått på hela dagen så jag sitter fortfarande (09.00) kvar i sängen och myser.

I går kom mor o far hem efter två veckor på Kreta.
Mamma fick sina presenter och vi bjöd dem på pappas favoriträtt (ugnsstekt falukorv med potatismos).
Just potatismos är något som jag själv brukar vara väldigt sugen på när vi varit i väg utomlands.
Både maten och presenterna blev uppskattade.
Mamma fick högtalare till sin dator.


Spotify och ett kollage med bilder om att vi ska hjälpa henna att styla om sovrummet.

I morgon ska jag iväg på personalfest. Ska bli kul att få klä upp sig, känns som om man levt i arbetskläder sista månaderna...
Då ska jag använda kläderna som jag köpte sist jag var i stan!

Ha en underbar dag, för det tänker jag!

Kommentarer
Postat av: Anette

Då hoppas jag ni får trevligt! Du blir säkert snyggast på festen...

Förresten - jag har också fyllt år och önskat mig ett omstylat rum... Ett sovrum, förvisso.

Men ni kanske inte gör sovrum?

;-)

I alla fall - ha en jättetrevlig helg!

2009-10-09 @ 19:47:47
URL: http://ekelundskan.blogg.se/
Postat av: Petra

Men, Anette... det är ju sovrummet vi ska göra...

Jag lovar lägga in bilder på innan o efter när vi kör i gång. Pappa ska "bara" lägga nytt golv först.

Ha en underbar helg du också!

Kram

2009-10-09 @ 21:20:09
URL: http://jalkling.blogg.se/
Postat av: Hönsakadorran

Jag vill också ha lite omstylat, hela huset. Tack på förhand.

Kram

2009-10-09 @ 23:03:02
URL: http://honsakadorran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0