Djurvänner...

Jag o min lillebror har ALLTID älskat djur.
Så även våra föräldrar!

I alla år har vi kommit hem med "hemlösa" katter till vår mor o far och de har tagit mot med öppen famn.

För ett och ett halvt år sedan hittade min granne en liten kattunge som deras rottweiler lekt med.
Hon var såå.. söt!
Vi gick runt bland grannarna men ingen visste var hon kom från.

Såå... jag körde ut till mor o far och de tog mot henne.
Hon var chockad, rädd och höll sig undan men efter ett par dagar var det fars katt!
Han döpte henne till Cissi.

Nu har hon fått fyra underbara kattungar.
Två rödrandiga, en kolsvart och en grårandig.


Visst är de underbara!


Kommentarer
Postat av: Marlen

Vilka fina foton du tar Petra! Vad har du för kamera, och hur gör man för att lägga in bilder så som du gör? Om du lär mig lite så kan du slippa ett par tre armhävningar vid nästa pass ;o)

KRAAAAAM!

2009-09-13 @ 01:55:34
Postat av: Fanny

Ååååååhh, ge mig allihop, speciellt den svarta!!!!!

2009-09-13 @ 15:13:51
URL: http://fannyochmarcus.blogspot.com/
Postat av: Anonym

2009-09-20 @ 17:24:24
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Men åhhh! Jag tror jag smälter, så söta! Min lille Torkel var sådär liten för ett halvår sedan, idag är han liiite större! :) trevlig söndag!

2009-09-20 @ 17:25:22
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0