Kattvakt...

Jag är kattvakt till SJU, 7 Katter!!!
Vad har jag gett mig in på?

Kvällen började med att Joel trampade i en stor hög med BAJS!
På mammas ÄKTA MATTA!!!
Och hur rengör man en sådan?

Det luktade så otroligt äckligt att jag knappt klarade av att ta upp det...suck.
Hoppas att de inte tänker vara dåliga i magen hela tiden jag ska passa dem!

I helgen ska jag vara ledig!
Har tänkt åka in till stan o se om jag kan få tag på några arbetsskor.
Sen ville Joel åka in till Skateshop så klart ;-)

Nej, nu ska jag gå o ta en dusch och sedan krypa ner i sängen.
Natti, natti!

Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: Malin

Natti natti:)

2009-09-24 @ 23:26:45
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0