Kommer vi att hinna...

Det är en bra fråga tycker jag!
Fyra dagar kvar tills vi ska slå upp dörrarna till butiken och fortfarande hantverkare överallt!

I dag kändes det verkligen tungt!
Har varit på jobbet 09-17 EN SÖNDAG... och allt känns fortfarande helt rörigt!

Ingenting är helt klart någonstans!!!
Mitt kontor är både verkstad, kök, skrivplats och sopstation samtidigt!
Här kommer i alla fall några bilder som jag tog i går (lördag när jag körde inom).


En fototapet har kommit upp!


Början av presentavdelningen...


Lite hyllor och produkter har kommit upp...


Och det här ska bli en provisorisk mattavdelning tills vi får hela ytan i källaren.

Tror att ni förstår att det känns stressigt / uppgivet / hysteriskt på en gång?!

Men, men samtidigt är det ju otroligt roligt att få vara med och starta något helt nytt.
Och dessutom få vara med o bestämma hur det ska se ut!
Vilket golv, tapeter, möbler m.m.

Nu ska jag försöka sova för i morgon blir det att ta tag i röran igen!

Kram 


Kommentarer
Postat av: Hampe

Lycka till syrran! Det blir toppen det här!

2009-09-10 @ 08:44:37
Postat av: Anonym

Tack bror!

Och tack för hjälpen i går!

Löv jo!!

Puss

2009-09-10 @ 22:02:25
URL: http://jalkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0