Söndag...

Ja ha, då var det söndag igen!
I går var jag i stan med M hela dagen och fixade en ny outfit till henne och deras barndop.
Jag skulle INTE handla någonting men kom ändå hem med en kofta, två armband, en scarfs och två kavajer... suck!
Jag skyller på M hon tvingade mig... fniss...


Den här blev det, fast i verkligheten är den svart.

Och den här supermysiga cardiganen fick också följa med hem.

På kvällen var det dax för den årliga byafesten.
Massor med supergod mat och trevligt folk. Dock blev det betydligt lugnare för mig i år än förra, vi åkte hem ganska tidigt då båda killarna skulle spela boll idag.

Annars har veckan rullat på i rasande fart!
Festivaldax med S och hennes vänninor blev supertrevligt! (förra lördagen)

På jobbet trillar alla höstnyheter in i jämn ström.
Vi har tapetserat om på 6 olika ställen (blev super) och håller nu på att ställa iordning allt nytt.
Det finns sååå... många underbara tapeter att välja mellan. En av mina favoriter är Boråstapeters kollektion Boheme. Där i från valde vi till två miljöer.
Den användes även flitigt uppe på Formex i flera montrar :-)



Min avd. (present) har tyvärr inte fått många timmar men det hoppas jag på att fixa i veckan som kommer.
Jag håller på att packa upp och prismärka allt nytt och ska sedan "bygga om" avdelningen med allt detta.

I onsdags hade jag o mannen 3-årig bröllopsdag. Han (mannen) mötte mig i dörren när jag kom hem från jobbet uppklädd till tänderna med ett glas mousserat vin och tre röda rosor i händerna och hade gjort supergod mat.
Någon bätttre får man leta efter!

Idag ska jag bara ta det lugnt!
Tänkte att jag skulle börja rensa lite i min garderob (börjar bli trångt) medan pojkarna är i väg och spelar boll.
Sedan blir det en runda med Twix och i eftermiddag ska vi ut och äta hela familjen på Rosegarden (hoppas jag, har inte best. bord än).

Ha en underbar söndag!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Peppe är en dålig bloggare, hemskt dålig ;)

2010-12-02 @ 21:44:05
URL: http://fannyochmarcus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0