Oj...

Vad tiden går snabbt!
Nu har jag ju inte varit här på länge...
Massor har hänt.

Som jag skrev sist så var jag på Sia i Landskrona och inhandlade vackra saker till butiken. En hel del av dem har redan kommit in i butiken. Blev sååå fint, precis så som jag tänkte det när jag planerade i mitt huvud. (nästan tom bättre ;-) )

Dagen efter jag varit på Sia så tog jag tåget ner till Hannover och gick på mattmässa. Jag brukar jämra mig över tre hallar när det är Formex och Möbelmässa... Här var det 23 hallar, hur MYCKET som helst!
Så roligt att bara få gå runt och se alla nyheter.
Dock verkar det som om ryan håller i sig ett tag till.
Jag kom hem från Tyskland sent på måndagkvällen, tisdagen ägnade jag åt att packa upp och packa nytt...

På onsdagsmorgonen tog jag tåget upp till Stockholm och var på IIttala, Design House Stockholm och Bruka Design.
Sen var det två helt underbara dagar på Formex.
Nya leverantörer införskaffades och massor av vackra ting!



Väldigt mycket på mässan gick i rosa och romantik.
HÄRLIGT!!

Det är så kul att få börja plocka in alla nya härliga, färgstarka varor i butiken nu!

Jag kom hem från Stockholm på fredagskvällen och på lördagen var det dax för nästa galaj!
Min kära kollega och hans bandmeddlemmar hade releasfest på KB i Malmö.
Bandet heter Dollface och den nya skivan Silent Rebellion.



En mycket trevlig kväll!

Efter allt detta så har det varit en vanlig jobbevecka/helg.

Väldigt skönt även om det är grymt roligt med mässor.
Att få vara hemma hos sina egna och sitt hem är ändå det allra bästa!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0