Sportlov...

Tiden bara försvinner!
Nu är möbelmässan också avklarad (sen en vecka tillbaka).
Det blir inte mer resande för min del på ett tag!

Nu ska jag förbereda inför en invigning av butiken.
Erbjudanden skall plockas fram, annonsering planeras och butiken skall "finjusteras".
Ska bli hur kul som helst!

Nästa vecka är det sportlov för pojkarna.
Totte har planerat mån-ons och sedan ska jag njuta tors-fre.
Den store grabben är i STORT behov av en klippning, nya kläder och så ska vi boka in ett biobesök.
Tror att de är mest sugna på Avatar.
Jag är inte något fan av den typen av film men har hört att andra som inte heller är det tyckte att den är bra så jag får väl ge den en chans.



Här är en bild på vår älskade Twix ute på en av våra långrundor!
Han har det ganska tufft när det är plusgrader och snö.
Men han älskar snön så jag ska sticka en tröja åt honom så att han slipper att det fastnar i pälsen.

Jag har kommit in i en handarbetsperiod. Det är ju så avkopplande att sitta med sticke eller virke i händerna.
Ska snart visa mina senaste alster...he, he, he...
Pojkarna har beställt mössor med öronlappar, får väl se om jag hinner med det innan våren är här.
 

Kommentarer
Postat av: Moster Mjölgumpa

Farfar hade ett gemansamt ord för att sticka eller virka. Han sa till farmor: -Sitter du nu här och mörkar igen...

2010-02-21 @ 17:16:53
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0