Vilken cool datum...

I dag har jag varit och jobbat.
Var inte ALLS sugen på det i morse men väl på plats var allt lika kul som vanligt!
Låste in mig på mitt lager och fick äntligen sortera och plocka upp allt efter flytten av butiken.
Det blev hur fint som helst (inte riktigt klart, men det hoppas jag hinna i morgon).

Har ni upptäckt vilken häftig datum det är idag?


Läs det från båda hållen.

Nej, nu bjuder mannen på Pasta Tricolore speciale.
Receptet har han hittat på Arla i sin IPhone...
Tänk vad mycket man kan ha denna iPhone till ;-)

Ha en underbar lördag!

Kommentarer
Postat av: Therese o Nellan

Hej svejs.

Gott nytt på dej med :)

Ja vi ska byta kök, hur mycket vet vi inte än. Stommarna slipper vi byta för dom är från Ikea och ganska nya, känns skönt. Troligtvis åker spisen med ut och så blir det häll och ugn. Spännande ;)

Hoppas allt e bra, kram.

2010-01-06 @ 09:40:31
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Hönsakadorran

Ett stort GRATTIS på din födelsedag önskar Faster

2010-01-07 @ 22:24:45
URL: http://honsakadorran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0