Hemma igen...

Efter två dagar i Göteborg är jag hemma igen.
Har varit och hälsat på de underbara människorna på Cult Design.
Så nu är hösten och julen inhandlad.
Blev MYCKET fint. Jag gillar färgerna som är till hösten!
Inte så att jag längtar dit för nu vill jag banne mej ha vår och sol!

Övernattade gjorde vi på Mornington Hotel.





Helt ok hotell.
Inte som Rica i Älvsjö för de har den bästa frukosten!!!

När jag för någon månad sedan var hos min barnmorska
fick jag ett tips av henne att pga min allergi undvika E330 (Citronsyra).
Detta hade hennes son gjort och nu blivit nästan helt symptomfri.
Han behöver inte längre medicinera men visar ändå fortfarande fullt possitivt på testerna.
När man som jag ätit allergimedicin sen första klass (många år!!) så är man beredd att prova vad som helst!
Jag blir så förtvivlat trött av medicinerna.
Jag har varit duktig och hållt mig ifrån allt jag hittat E330 i t.o.m. OSTBOLLAR!!!
Och faktiskt tycker jag att jag har klarat mig fantastiskt bra fram tills i måndags.
Ca. tre veckor utan allergimedicin (1 tabl på tre veckor) och E330 så var vi ute och åt i måndags... Jag hade ingen koll på vad jag fick i mig och blev superkass på kvällen/natten.
Suck, somnade vid halv tre på morgonen.
Men nu är jag hemma hos mitt eget kylskåp igen ;-)

I helgen är jag ledig och då ska jag (om det inte blir allt för fint väder) banne mej försöka komma någon vart med vår trappa!
Skulle vara så otroligt skönt att bli klar.
Vi får väl se...

Ha en fortsatt go onsdagskväll!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0