Måndag 22 aug...

Det blev en lååång dag idag!
Tandläkaren gick hur bra som helst! Fick massor med beröm ;-)
Kände mig som ett barn när jag gick ut därifrån utan några hål.
(är superskraj för borren)

Sedan blev det arbete från 9 - 19.30.
Håller just nu på att bygga om presentavdelningen så att jag ska kunna få in alla höstens nyheter.
Just nu ser det ut som ... , saker överallt och smutsigt men det kommer att bli bra!

I morgon ska jag vara ledig och hoppas att det ska finnas tid och ork för lite fix i ateljen för jag har MILJONER med ideér som kokar i hjärnan som jag skulle vilja få ut!

Hittade dessa underbara betonglegobitar på betongliv.com





Så fräcka!
Det är bara fantasin som sätter stopp.

Tittade precis på sista avsnittet av Sommar med Ernst (missade det i torsdags).
Det är ju en man med fantasi! Bara ÄLSKAR honom och hans alster.
Inte utan att man blir supersugen på att pyssla själv när man tittat på hans program.

Nu blir det sängen för min del för att orka med en tuff dag i morgon!
Natti, natti alla där ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0