Rastlös är mitt förnamn...

Ledig dag igen och rastlösare än någonsin.
Massor med projekt som är påbörjade och beslutsångest vad jag ska avsluta, SUCK!
Typiskt mig!!

Vaknade i morse och gick ut i min "atelje" som min man kallar det (spettekaksbageriet).
Där tog jag ur mitt första projekt ur formarna...
Sååå... spännande!


TAADAA...







Ganska nöjd faktiskt!
Lite för mycket luftbubblor kanske men det är ju dock första gången jag gjuter så jag lär mig nog!

Har även tagit tag i en annan grej men den avslöjar jag inte förrän jag "rott det i hamn".
Dosan du vet vad det handlar om... orange...

Ha en fortsatt underbar dag ALLA där ute!



Kommentarer
Postat av: Ami

Så snyggt!

Jag har haft funderingar på att göra något liknande men inte riktigt kommit på vad jag ska ha som form...

Vill du dela med dig hur du gjorde? :)



Hittade just din blogg och nu ska jag lägga barn och sen ska jag scrolla vidare! Mycket fint! :)



/Ami

2011-08-07 @ 19:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0