Seeeg...

I dag är det inte mycket med mig...
Var på en mycket trevlig tösafest i går och kom inte i säng förrän kl. 4 i morse.
Tack ALLA underbara töser som var där och TACK till J som ordnat allt!

Allt har gått i slow motion idag och nu tror jag att jag ska passa på att gå o vila en stund.
Mannen o den yngste är på fotbollscup och den äldre sonen ska i väg o köra skateboard.

Mannen har byggt igen ett dörrhål ute i min atelje men brädorna tog slut så han ska fortsätta i morgon.
Sen ska jag måla och sedan är det nog snart klart där ute ;-)

Jag lovade bild på min blombänk ute på verandan.












Där zinkfatet är ska ved ligga inför höst o vinter.

Ha en fortsatt underbar söndag!



Kommentarer
Postat av: Helena

Din blomsterbänk blev jättefin. ni kan väl inte ha ved på en så fin bänk eller......



Lycka till med din atelje i gamla spettekaksbageriet!!!!

2011-08-15 @ 18:11:50
Postat av: Peppe

Tack Helena!

Bänken är ju supergammal och behövde lite färg.

Tycker också att den är mycket finare nu.

I spettekaksriet går det framåt, Totte har varit o hämtat fler brädor i dag. Så snart är det klart och jag kan börja pyssla :-)

Vi får hjälpas åt med idéer du o jag!

Kram

2011-08-15 @ 22:25:43
URL: http://jalkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0