Söndag 28 aug...

Två dagar kvar till Formex...

Det blev inget utrymme för att packa upp Siapallen idag.
En av mina kära kollegor har drabbats av samma sjuka som jag led av i början av veckan, SUCK!!!
FÖRLÅT!!!
Så vi fick klara oss på två personal idag!
Tiden gick i hundranittio och något annat än sälj o frågor fanns det inte tid för (vilket är kanon).

När jag kom hem från jobbet hade mannen tillagat en av laxarna han fångade på sin fisketur i går.
Sååå... underbart gott!
Laxfilé i ugn med grädde, kryddor o till det pressad potatis och ärtor. MUMS!

Pappa hade varit och satt upp lite mer uttag och kopplat in mina grislampor så som jag ville ha dem.
Älskade pappsen, du måste vara den snällaste på denna jord!
TACK!!!
Så här sitter jag nu under mina fina grislampor i min alldelses egen "atelje"!
Lite musik ur radion och fullt med ljus tända överallt!
Ja, vad ska man säga... JAG TRIVS!


På tisdag kommer M hit och då tänkte jag att vi skulle sitta här ute och mysa!

Men nu ska jag bege mig in till resten av familjen och kolla läget med dem.
Elias är superförkyl, Joel kom hem i kväll med halsont och själv känner jag mig också lite tjock i halsen...
Får bli ecinagarddroppar (eller hur det stavas) direkt ut flaskan som mannen ordinerade!
KAN inte och FÅR inte bli sjuk NU!!

Ha en fortsatt underbar söndagskväll!!!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Blev riktigt häftigt!

2011-08-28 @ 21:55:00
URL: http://matohem.blogg.se/
Postat av: Bror din

Snyggt! :D

2011-08-28 @ 21:57:19
Postat av: Marlen

Åh så fint Petra! Önskar jag hade haft ett sådant "tänkar- och donarställe"... Lyllos dig! Kram på dig <3

2011-08-29 @ 17:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0