Tjoho...

Efter en bra dag på jobbet så kommer man hem till en ännu bättre kväll hemma!!
På köksbänken står det en STOR paket med mitt namn på!!
JIPPI!!!

Om jag INTE rekommenderar Serijagt.dk så gör jag verkligen det med pixmania.se!!!
Beställde den i torsdags och idag måndag, så har jag den!
Det kallar jag snabb leverans!


Hade jag inte varit så trött när jag kom hem (tio i åtta) så hade jag nog satt en bulldeg!
Här ska bakas!!

I morgon är det arbete igen och på kvällen MYS med M!!
Jag tänker överraska henne denna gången med att vara färdigpackad!!
Brukar alltid springa omkring hysterisk över vad jag ska ha för kläder med mig.
Men den här gången så blir det bara enkelt!

Ha en fortsatt underbar måndagskväll!





Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad jag är avundsjuk!!!

2011-08-30 @ 22:57:55
URL: http://fannyochmarcus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0