Andra advent...

Söndag igen och jobbehelgen är gjord.
Andra ljuset är tänt.
Börjar känna stress över att det faktiskt snart är jul...
Jag älskar denna månaden!!
Älskar dofterna av hyacinter, pepparkakor, gran, clementiner och allt annat som hör julen till!!
Alla ljus och stjärnor som lyser i alla fönster.

Men vad ska man köpa i julklapparna??
Min fantasi är BORTA!!!
Har ALDRIG varit svårare att köpa till grabbarna o inte är det lättare till alla andra.
HJÄLP!!
Håller tummarna för att "glödlampan" tänds och idéerna sprutar ut!

Denna veckan jobbar jag bara måndag och onsdag sedan är det dax för min o Camillas årliga sparesa!!
Vi åker torsdag till fredag, jag är sedan ledig helgen.
Måndagen efter har jag tagit kompledigt för att åka till Köpenhamn tillsammans med mannen och tisdagen är min lediga dag. = EN HEL VECKAS LEDIGT!!
Då ska jag verkligen njuta och förbereda min inför min minimala julledighet på TVÅ dagar!!

Hur går det för er med julklapparna?
Är ni klara?

Nu ska jag krypa ner under täcket och fortsätta läsa Lisa Marklunds senaste.

Ha en fortsatt underbar andra advent!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0