God fortsättning...

Hej igen!
Hoppas att julen varit till belåtenhet för er alla!
Min var kort, intensiv men bra!
Jag måste ha varit snäll för jag fick många fina klappar!

Julafton firade vi hos svärföräldrarna i Moheda tillsammans med svägerskan, hennes man och deras underbara töser!
Massor med god mat, Kalle Anka, jultomte och allt annat som hör julen till!

På juldagen tog vi oss hem strax före lunch.
Hemma tömde vi bilen för att fylla upp den på nytt och sedan bege oss till mina föräldrar.
Där väntade mormor, morfar, lillebror och Anna.
Vi åt varmrökt lax, potatis och kall sås, mums!!
Julklappsutdelning och sedan paketleken.
En kort och intensiv julledighet!

I dag torsdag har jag varit ledig men inte fått allt för mycket gjort!
Mår inte så bra i min mage...
Magkatarr som kommit för att stanna verkar det som, suck!!
Har haft problem med det mer eller mindre hela hösten/vintern och börjar bli otroligt trött på det nu!!

I morgon är det dax för arbete igen!
Det är mycket som ska fixas när året tar slut med inventering, REA m.m.

Önskar Er alla en trevlig fortsättning och ett Gott Nytt År!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för att ni var hos oss och firade jul! Ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2012 önskar vi er alla på Boarpsvägen 8. Kram från oss i Moheda.

2011-12-31 @ 10:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0