En mysig helg...

I fredags åkte vi till min vän med familj på Sturkö.
Äntligen fick jag gosa lille Edwin!!
Tyvärr blev det inga bilder (hade kameran med).
Men jag var väl helt enkelt för upptagen med att gosa o kela.
I går åkte vi in till Karlskrona och åt middag på restaurang för att sedan orka med eftermiddagens aktiviteter.
Grabbarna spelade lasergame och efter det spelade vi allihop bowling.
Supermysigt!!!
Tack L & L!!

I dag har jag bara gått omkring och myst.
Tvättat, plockat och vilat.
Och i kväll har jag varit och gjort ett boxpass.

Ny vecka i morgon och då är det dax för möbelmässa i Stockholm.

Men nu är det dax för SOLSIDAN!!

MISSA INTE DET!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0