Måla trappan...

Söndag och den här veckan är också över.
Om två dagar är det mars... Hjälp vad tiden går.
Hoppas på lite värme och vår nu.

Har blivit riktigt sugen på att fortsätta här hemma nu efter att vi rensade och fixade i fredags.
Tänkte ge mig på trappan som stått lääännge... och väntat på färg.
Gav mig ut på nätet och hittade en uppsjö av roliga trappor.





















Mannen vill ha trappan helt vit medans jag skulle vilja ha sättsteg och vagnstycke vita och planstegen ljusgrå.
Men visst är det vackert med en helvit trappa!
Undrar bara hur praktiskt det är...
Men jag är ju inte så praktisk annars så varför vara det NU??

Nu är det snart dax för Solsidan!
Missa inte det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0