Möbelmässan 2011...

Nu är man tillbaka på jobbet igen!
Helgen har varit bra både på jobbet och hemma.

Hade fina vänner hemma i lördags kväll.
Fam Nilsson med sina goa flickor kom över och åt lite med oss.
Sedan tittade vi på Melodifestivalen (titta och titta... pratade mest)

Tänkte visa några bilder som jag tog med min telefon på mässan.
Bilderna är från en utställning med artiklar från olika leverantörer som de satt ihop till olika stilar.



Matplatsen var något jag gillade.
Väggen med fåglarna är helt underbar!






Köpte tre sådana här lampor till grabbarnas tv-rum för ca. 1 år sedan...
De har fortfarande inte kommit upp.
Men det kanske jag kan ha som projekt i morgon för då är jag ledig.



Mosaikväggen stack helt klart ut...
Skulle kanske inte vilja ha den i mitt tv-rum direkt men den är rätt vacker.

I dag är det Alla hjärans dag.
Vi har ätit en mysig middag tillsammans i kväll.
Elias läste dikter som han själv skrivit, han hade en varsen till oss ALLA (t.o.m. katten).
Så mysigt!

Ha en fortsatt underbar Alla Hjärtans Dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0