Formex...

Ja, då sitter man här hemma igen.
Tiden går så otroligt fort.
Tre underbara dagar bland färg, form och inspiration med två superkollegor!

Redan i utställningen i entrén på Formex så blev man varse om att det är färg som gäller!
Färg, personligt och mycket saker...







De här bilderna är tagna där.
Ni ser själva att det är ingen minimalism...

Efter varje mässa kan man räkna upp några färger eller något som utmärkt sig speciellt.
Och efter den här så säger jag:

1. Fjärilar
2. Rosa, lila och grönt.
3. Maria Montazami
4. Tofsar eller tassels...

Det var fjärilar på gardiner, i blomsterarrangemang, på tavlor m.m.



Färg var det mycket av överallt men i de montrarna som jag gick och som jag handlade i så var de just rosa, lila och grönt jag såg mest av.

Tyvärr missade jag Maria Montazami men jag var borta och tog bilder och kände på hennes produkter.
Superfina väskor och jag hade INTE sagt nej till ett halsband och koppel till Twix.
Mitt i hennes monter stod en JÄTTE skål i silver full med ostkrokar.
Bilderna på detta ligger i min mobil så de kan jag inte få in här och visa...

Två (korta) nätter på hotell med minimaliska kuddar, långa dagar och en lååång resa hem i går har gjort att jag varit helt slut idag.
Mest gått omkring i myskläder och njutit av att vara ledig och hemma.
En liten utflykt har det dock blivit...
Mannen hade bokat bio i eftermiddags så han o jag var inne i stan och tittade på Änglagård.
MYSIGT!
Filmen var bra tycker jag!

Ha en fortsatt bra lördag!

Kram







Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Petra! Det var kul att få se några bilder från mässan! Så mycket färger..... och du som gillar vitt i inredningen !!!!!!



Kul att se även de andra bilderna i bloggen. SÅÅÅÅ lika Joel och Hampus är!



Hej Petra! Kul att se bilderna från mässan. Så mycket färger....och du som gillar vitt i inredningen!!!!!

Tittade även på de andra bilderna och konstaterade att Joel och Hampus är SÅÅÅÅ lika.

Kram/Helena



2011-01-22 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0