Hade en superrolig kväll igår! Direkt efte...

img_8556 (MMS)

Hade en superrolig kväll igår! Direkt efter jobbet samlades vi inne i grannbutiken. De hade utmanat oss i curling.  Det var ju ingen lätt sport kan jag ju tillägga.  Med en "sträv" sko och en hal glatta jag runt och försökte göra poäng. Ha, ha... Vid ett tillfälle borstade jag hysteriskt men hade borsten upp o ner...  Idag har min magkatarr visat sig från sin onda sida och jag har INTE gjort många knop.  Suttit och räknat inventeringslistor, vilket fredagsnöje! Stora grabben har haft/har spelkväll med ett gäng kompisar. Låter som om de är en hel skolklass ibland ;-) roligt verkar de ha i alla fall.  Mannen sover i soffan sedan flera timmar tillbaka och yngsta sonen likaså fast i tältsäng brevid mig. (för att slippa oljudet där uppe från spelgrabbarna) Va ute i vår "nya" butik i förgår igen... Blev ett par coola jeans, en underklänning och en scarfs. Kul med nytt när det snart är dax för Stockholm igen (möbelmässan).  I morgon ska jag jobba så nu ska jag försöka sova.  Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0