Ledig dag...

Åhh... vad härligt!
Klev upp vid 8 och körde boysen till skolan, kröp sedan ner i bingen igen och sov lääänge...

Vaknade av en blöt kyss av Twixen.
Så mysig morgon!
Nu sitter jag här vid matbordet, det är tyst, det enda ljudet som hörs är brasan som knastrar brevid mig.

Det har varit en intensiv vecka med inventering.
Så jag har stupat i säng på kvällarna.
Det har t.o.m varit kasst med promenader ;-(
Andra sidan så har inte väglaget varit det bästa heller... min promenadvän M skulle fixa broddar till oss i veckan men de var VÄLDIGT SLUT!!!

Jag shoppade nya vinglas i veckan!
Tycker de är så ljuvliga.



Tänkte inviga dem i kväll när jag ska bjuda mannen och boysen på fredagsmys mat.
Har letat lite nya recept på nätet och hittat bla. förrätt "Baconinlindad halloumiost".
Det tror jag kommer gå hem hos grabbarna!
(Vi får väl se ikväll)

Nästa vecka är det dax för underbara FORMEX!!!
Har skrivit ner ALLA leverantörerna som INTE får missas.
Det är så roligt att det inte går att beskriva.
För det första så åker jag med mina två supergoa kollegor från Bromölla och Karlskrona.
Vi har SÅ kul ihop!! Blir alltid galna saker med massor av skratt!!
Det är som en vitaminkick!
Vi bollar ideér, köper in underbara saker som vi inspirerar varandra till hur vi ska exponera.

Dagen idag tänker jag använda till att sanera vårt supersmutsiga hem, slänga ut sista julen, handla, promenera och NJUTA!

Ha en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0