Lördag...

I dag har jag jobbat...
Trodde aldrig att jag skulle klara av det när jag vaknade i morse.
Min magkatarr gjorde att jag var helt säker på att jag fått maginfluensa, satt länge med filen...
Men det gick och jag kom hem igen.

När jag kom hem hade mannen gjort kycklinggryta med ris, mums!
Till efterrätt blev det:







I kväll har jag o pojkarna varit inne i stan och hyrt film.
Tänkte oss (jag & Joel) en långkväll med film o mys!
(medan mannen och lillebror snarkar...)

 

och...                      

I morgon är det jobb igen och på kvällen tänkte jag plåga kroppen med ett boxpass igen.
Hoppas att det går något lättare den här gången än sist ;-)

Sen var den här veckan också ett minne, himmel vad tiden går snabbt!

Nästa vecka ska vi en runda till Dosan och ÄNTLIGEN få snusa på Edwin.
Ska bli så mysigt!!
Träffas ju inte så ofta men det är precis lika mysigt varje gång det sker.

Önskar ALLA en fortsatt trevlig lördag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0