Åhh...

Så velig jag är!



När jag fyllde år fick jag en Kitchen Aid av mina pojkar.
Ehh, ja fick o fick... Jag fick en lapp där det stod att jag skulle få köpa mig en sådan ;-)
Men jag beslutade mig för att jag faktiskt har en stor, tung bakmaskin i källaren...
Men varje gång jag är hos "Dosan" så känner jag att jag vill ha en i alla fall.
Hon använder sin hela tiden just för att den står framme.

Nu har vi kommit hem från Sturkö och jag har suttit och tittat på nätet efter en maskin igen.
Men är så förbaskat velig vilken färg...
Vit, rosa, cream eller kanske till och med svart???

Hmm... får nog fundera en liten stund till!

Uppdatering: Det blev en vit!

Kommentarer
Postat av: Totte

Vit, vit, vit!!!

2011-06-25 @ 20:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0